Mazeret Sınavı Duyurusu Hk

T.C. İSTANBUL ŞİŞLİ MESLEK YÜKSEKOKULU  2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI  ONLİNE ARA SINAV MAZERET BAŞVURULARI 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Ara Sınav mazeret sınav başvuruları 03.05.2021 - 05.05.2021 tarihleri arasında OİS üzerinden alınacaktır. Başvuru değerlendirmesi olumlu sonuçlanan öğrencilerimiz ilan edilecek mazeret sınavı takviminde belirtilecek gün ve saatte Mazeret Sınavına online

Yayınlanma Tarihi:

20 Nisan - 00:00

End

T.C.

İSTANBUL ŞİŞLİ MESLEK YÜKSEKOKULU 

2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI 

ONLİNE ARA SINAV MAZERET BAŞVURULARI

2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Ara Sınav mazeret sınav başvuruları 03.05.2021 – 05.05.2021 tarihleri arasında OİS üzerinden alınacaktır. Başvuru değerlendirmesi olumlu sonuçlanan öğrencilerimiz ilan edilecek mazeret sınavı takviminde belirtilecek gün ve saatte Mazeret Sınavına online olarak katılabileceklerdir.

Başvuru aşamasında geçerli mazeretlerini belgelendirmek koşulu ile [(Sağlık raporu, teknik aksaklık (elektrik-internet kesintisi, sistemsel aksaklıklar için tarih ve saatin net göründüğü ekran görüntüsü-video), vb.] OİS üzerinden başvurular tamamlanacaktır. Eki olmayan başvurular (OİS başvuru ekranında doküman yükleme alanı bulunmaktadır) değerlendirmeye alınmayacaktır.

Mazeret Sınavı Başvuru Sunumu (OİS) için tıklayınız

Başvuru Koşulları(ÖNEMLİ!):Başvuru Koşullarını Okumadan Başvuru Yapmamanız gerekmektedir.

 

  • Başvurular, OİS mazeret başvuru ekranı üzerinden gerçekleştirilecektir. Teknik aksaklık yaşadığı için online sınava katılamayan veya sınavı tamamlayamayan öğrencilerimizin durumu belgelendirmesi kaydıyla başvuruları değerlendirmeye alınacaktır. Ancak mazeret başvuruları değerlendirilirken; öğrencilerimizin OİS sistemine ve online sınav sistemine girdiği saat, iki soru arasında kaç dakika harcadığı ve kendisine bütün soruların yansıyıp yansımadığı log sistemi üzerinden kontrol edilerek karar verilecektir.
  • Mazeret sınavı başvurusu yapılırken detaylı bir şekilde ‘teknik aksaklık’ nedeni yazılmalıdır aksi halde başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
    • Mazeret sınavları, Yüksekokul Yönetim Kurulu tarafından kabul edilen zorlayıcı nedenlerden ötürü ara sınavlara katılamamış öğrencileri kapsamakta olup pandemi nedeni ile belgelendirilecek teknik aksaklıklar da (elektrik-internet kesintisi, sistemsel aksaklıklar için tarih ve saatin net göründüğü ekran görüntüsü-video), vb.] değerlendirmeye alınacaktır.
    • Sınav sorularının tamamını yanıtlayan (doğru/yanlış) öğrencilerimize mazeret sınav hakkı tanınmayacaktır.
    • Mazeret sınavı, Ara Sınav yerine geçecektir. Bu nedenle; mazeret başvurusu uygun görülen öğrencilerimizin mazeret sınavına katılıp/katılmama durumu gözetilmeksizin ara sınav notları iptal edilecektir.
  • Başvuru sonuçlarını web sitemiz duyurular kısmından takip etmeniz gerekmektedir. Mazeret sınavına başvurusu onaylanan öğrencilerimize sınava girmediği takdirde -1(Sınava Girmedi) notu tanımlanacaktır.
  • Ayrıca bu detaylara 14.04.2021 tarihinde yayımlanan Bahar Yarıyılı Ara Sınav duyurusunda yer alan Ara Sınav Uygulama Usul ve Esaslar kısmında yer verilmiştir.

Mazeret Sınavı Takvimi:

Başvuru Başlangıç 03.05.2021 Pazartesi, Saat : 00.00
Başvuru Bitiş 05.05.2021 Çarşamba, Saat: 23.55
Sonuçların İlanı 07.05.2021 Cuma
Mazeret Sınav Tarihi 10.05.2021-18.05.2021
*Sınav Takvimi web sitemiz üzerinden yayımlanacaktır.

Not; Mazeret sınavlarıyla ilgili bütün detaylar Yüksekokulumuz web sitesinden (https://www.sisli.edu.tr/kategori/duyurular/) takip edilecektir.

 


Yayınlanma Tarihi:

20 Nisan

MORE DETAIL

MASLAK YERLEŞKEMİZ

Maslak Mh. Atatürk Otosanayi Sitesi 55. Sk. No:2 Maslak / İSTANBUL

T:0850 474 7868
F:+90 212 250 95 53
M:info@sisli.edu.tr
M:ogrencidestek@sisli.edu.tr
Kep Adresimiz:sislimyo@hs01.kep.tr

ESENTEPE YERLEŞKEMİZ

Esentepe Mh. Büyükdere Cd. No:100
34394 Şişli / İSTANBUL

T:0850 474 7868
F:+90 212 250 95 53
M:info@sisli.edu.tr
M:ogrencidestek@sisli.edu.tr
Kep Adresimiz:sislimyo@hs01.kep.tr
TOP