Yayınlanma Tarihi:
21 Ağustos - 00:00
End
T.C.
İSTANBUL ŞİŞLİ MESLEK YÜKSEKOKULU
2023-YKS ile Yerleşen Öğrencilerin Kesin Kayıt İşlemleri (28/08/2023 – 01/09/2023)
Sevgili Öğrencilerimiz,
T.C. İstanbul Şişli Meslek Yüksekokulu ailesine hoş geldiniz.
2023-YKS Yerleştirme sonuçlarına göre yüksekokulumuza kayıt hakkı kazanan öğrencilerin kesin kayıt işlemlerini tamamlamaları gerekmekte olup aşağıda detaylarına yer verilmiş olan adımları takip etmeleri önem arz etmektedir.
KAYIT YÖNTEMLERİ;
- Şahsen Kayıt
- E-Devlet Üzerinden Elektronik Kayıt (Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı Dışındaki Tüm Programların %100 Burslu Kontenjanlarına Yerleşen Öğrenciler, Bu Hizmetten Faydalanabilmektedir)
ŞAHSEN KAYIT ADIMLARI
Öğrencinin bizzat ya da noter üzerinden vekaletname ile yetkilendirdiği kişinin 28/08/2023 – 01/09/2023 tarihleri arasında T.C. İstanbul Şişli Meslek Yüksekokulu Maslak Yerleşkesinde bulunması zorunludur.
1.Adım:
Ön Kayıt İşlemi: https://ois.sisli.edu.tr/ogrenciler/onlineilkkayit/ adresi üzerinden tüm bilgilerinizi eksiksiz ve doğru girerek ön kaydınızı tamamlamanız gerekmektedir.
2.Adım:
Evrak Kontrolü: Kayıt için istenen belgeler ile birlikte İstanbul Şişli Meslek Yüksekokulu Maslak Yerleşkesine gelmeniz gerekmektedir.
a) Başvuru Formu: Yerleşke girişinde destek ekibinden temin
b) Lise Mezuniyet Belgesi: Liseyi tamamlayan öğrencilerin mezuniyetini gösterir
-
- Lise diplomasının noter onaylı örneği ya da,
- turkiye.gov.tr üzerinden alınacak e-imzalı mezuniyet belgesi.
c) ÖSYM Yerleştirme Belgesi: ÖSYM aday sayfasından alınan adayın yerleştiğine dair belge.
d) ÖSYM Sonuç Belgesi: ÖSYM aday sayfasından alınan puanlarınızın belirtildiği
e) Adli Sicil Kaydı: E-devlet üzerinden alınacak güncel tarihli belge.
f) İkametgah Belgesi: E-devlet üzerinden alınacak güncel tarihli belge.
g) Askerlik Durum Belgesi: 2004 yılı öncesi doğumlu erkek öğrenciler için.
h) Kimlik Fotokopisi
ı) 6 Adet Vesikalık Fotoğraf
i) Sağlık Raporu * (Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı’na Kayıt Olacak Öğrenciler İçin)
* SİVİL HAVACILIK KABİN HİZMETLERİ (Ön Lisans) eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
1) Adli sicil kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak.
2) Bayanlar için 160 cm-180 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak).
3) Erkekler için 170-190 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak).
4) Sağlık durumu uçuşa elverişli olmak (Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünce yetkilendirilmiş sağlık kurumlarından sağlık durumlarının uçuşa uygun olduğuna dair rapor almaları gerekmektedir).
5) Kabin memuru üniforması giyildiğinde vücudunun görünecek yerlerinde dövme, yara izi vb. bulunmamak.
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünce yetkilendirilmiş sağlık kurumları listesine aşağıdaki link üzerinden erişebilirsiniz.
3.Adım:
Mali Kayıt: Maliyükümlülüğünüzü3ayrı yöntem ile tamamlayabilirsiniz. Bunlar;nakit,kredikartı,KMHiletaksitlendirerek.
- Nakit Ödeme: Mali İşler Birim Müdürlüğü, elden nakit para almamaktadır. Nakit olarak ödeme yapacak öğrenciler, anlaşmalı Denizbank hesabına, oluşturulan ödeme planında yazan eğitim ücretini EFT/Havale yapabilirler.
- Kredi Kartı: BONUS ya da WORLD özelliği olan kredi kartlarına taksit imkânımız bulunmaktadır. Limiti, eğitim ücreti kadar olan kredi kartı ile Mali İşler masasından taksitlendirme
- KMH ile Taksitli Ödeme: Denizbank Kredili Mevduat Hesabı ile taksitli ödeme imkânı bulunmaktadır. KMH hesabı sigortalı çalışan kişi üzerine açılabilmektedir.
Detaylı bilgi için 5386366191 numaralı whatsapp hattı üzerinden bilgi alabilirsiniz.
4.Adım:
Kesin Kayıt İşlemi: 1.Adımda belirtilen belgeler ve başvuru formu ile mali işlerdeki işlemleri tamamlayanlar evraklarını Öğrenci İşleri Birimi Kayıt Masasına teslim edip kaydını kesinleştirebilirler. Öğrencinin şahsen ya da noter üzerinden vekaletname ile yetkilendirdiği kişinin kayıt esnasında bulunması zorunludur. Kaydı kesinleşenler e-devletten öğrenci belgesi alabilirler. Eksik evrak veya Mali İşler adımını tamamlamayanların işlemleri bu adımda yapılamayacaktır.
5.Adım:
Bilgilendirme: Kaydı tamamlanan öğrenciler artık T.C. İstanbul Şişli Meslek Yüksekokulu ailesinin bir üyesi olmuşlardır. Eğitim-Öğretim Yılı, Güz ve Bahar dönemlerinden oluşur. Dönemlerin başlama ve bitiş tarihleri akademik takvimde belirtilir. Akademik takvimi web sayfamızın duyurular bölümünden takip edebilirsiniz. İlk eğitim dönemi Güz Dönemi ile başlar.
Öğrenciler, dönem içindeki başarılarını OİS sistemi üzerinden takip edebilirler. OİS sistemine ois.sisli.edu.tr adresinden ulaşılmaktadır. Kullanıcı adı “öğrenci numarası”, şifre ise “T.C. Kimlik numarası”dır. Öğrenci numaranız kimlik kartınızda yazmaktadır. Destek için ogrenci.isleri@sisli.edu.tr adresinden bilgi alabilirsiniz.
ELEKTRONİK KAYIT (E-Kayıt)
(Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı Dışındaki Tüm Programların %100 Burslu Kontenjanına Yerleşen Öğrenciler, Bu Hizmetten Faydalanabilmektedir)
2023-YKS Yerleştirmeleri sonucunda T.C. İstanbul Şişli Meslek Yüksekokulu bünyesinde bulunan kontenjanlardan herhangi birine (Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı Hariç) yerleşerek kayıt hakkı kazanan öğrencilerimiz, 28/08/2023 – 30/08/2023 tarihleri arasında kesin kayıt işlemlerini e-devlet üzerinden tamamlayabilirler. E-kayıt adımları aşağıda yer almaktadır.
1. Adım: Ön Kayıt İşlemi
https://ois.sisli.edu.tr/ogrenciler/onlineilkkayit/ adresi üzerinden tüm bilgilerinizi eksiksiz ve doğru girerek ön kaydınızı tamamlamanız zorunludur.
2.Adım: Mali Onay
Ön kayıt işlemini tamamlayan öğrencilerimiz, 5386366191 numaralı whatsapp hattı üzerinden yetkililerimiz ile iletişime geçerek yönlendirme talebinde bulunacaklardır. Yetkili personel tarafından aktarılan talimatlar sırası ile tamamlandıktan sonra mali onayınız sistem üzerinden verilecektir.
NOT: 2023-YKS Yerleştirmesi sonucunda İstanbul Şişli Meslek Yüksekokulu bünyesinde herhangi bir tam burslu kontenjana yerleşen öğrencilerimizin mali onayları otomatik olarak verilecektir. Bu nedenle Mali İşler Birim yetkilisi ile görüşmeden belirtilen tarihler içerisinde e-devlet üzerinden kesin kayıt işlemlerini tamamlayabileceklerdir.
3.Adım: E-kayıt
https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresi üzerinden bilgilerinizi girerek (T.C. kimlik numarası ve şifre) ilgili ekranda kesin kayıt işleminizi tamamlayabilirsiniz. E-devlet şifresi olmayan öğrencilerimiz en yakın PTT Şubelerinden temin edebilirler.
4. Adım: Kayıt İçin İstenilen Belgeleri Teslimi
E-kayıt ile kesin kaydını tamamlayan öğrencilerimiz kesin kayıt için istenen belgeleri en geç 06/10/2023 Cuma günü mesai bitimine kadar T.C. İstanbul Şişli Meslek Yüksekokulu Maslak Yerleşkesi Öğrenci İşleri Birim Müdürlüğü’ne bizzat ya da kargo ile gönderilmelidir. Kargo ile gönderilen belgelerin sorumluluğu göndericiye aittir.
İletişim:
T.C. İstanbul Şişli Meslek Yüksekokulu Maslak Yerleşkesi
Adres: Maslak Mh. Atatürk Oto Sanayi Sitesi 55. Sk. No:8 Sarıyer/İstanbul (42 Alışveriş Merkezi Yanı, Doğuş Center Arkası)
Telefon: 0850 474 78 68
E-mail: info@sisli.edu.tr
Yayınlanma Tarihi:
21 Ağustos